TOOOOOOOPTARIN
عاشقانه ترین پسر
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
بزرگترین وب عکس دختر
هر چی دلت می خواد
در انتظار
تنهاترین تنها
everything
delbar21
متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
فقط دخترا
LOoOoOoOoOoOVE
سوژه خنده
¸.• وبلاگ تفریحی یاس •.¸
دل درد غروب
HAME CHIZ
اخبار رئال مادرید
عاشقترین پسر
Mu$ic BaZ
eadownload
خفنترینها +20
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خفنترینها و آدرس toooptarin.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 116619
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



باکس هوشمند ام دی پارس
Share/Bookmark منوي اصلي
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو مطالب
عناوین مطالب وبلاگ


نويسندگان
erfan bestboy

آرشيو وبلاگ
تير 1390


 
سه شنبه 14 تير 1398برچسب:بیشتر کدهای وبلاگ, :: 14:34 :: نويسنده : erfan bestboy

بازم سلام. میخوام یه کاری کنم .میخوام بدونم چند نفر از شما عشق خودشون رو پیدا کردن . من که هنوز تنهام و هیچ یاوری ندارم .اگه کسایی که تا الان عشق خودشون رو پیدا کردن بهتره همین جا تو قسمت نظرات یا جعبه گفت و گو حرفای خودشون رو بزنن .تا هم من و بقیه استفاده کنن. به امید آینده ای روشن.


راستی نظرات عاشقونه شما به منم کمک میکنه پس حرف دلتونو بگین.

 

توی نظر سنجی هم شرکت کنین میخوام بدونم کی درک درستی از عشق داره؟؟؟

این وب میهن بلاگ منه میتونید از مطالب اون استفاده کامل رو ببرید .وهر چی که فکر شما میرسه از فیلم وعکس بگین تا در اونجا قرار بدم.

www.barsenal.mihanblog.com                      boy                                                           



نظرات شما عزیزان:

شكوفه
ساعت1:18---13 مرداد 1391
سلام عسلم.خوبي؟وبت قشنگ بود به من سربزن گلم.عاشقي فقط چرت و پرت و بس

شهرزاد
ساعت17:21---16 تير 1391
سلام...
خیلی وبلاگ قشنگی داری...
منم دقیقا وضعیت شما رو دارم...
اسم عشق من پوریا بود و خیلی دوسش داشتم...ولی پوریا ب من خیانت کرد و با نگین دوستم دوست شد...خیلی لحظه ی بدی بود وقتی این خبر رو شنیدم خیلی حالم بد شد.کارم همش گریه بود...ولی ی روز ک برگشت پیشم و گفت اشتباه کرده من دیگه نمیخواستمش...الان دیگه هیچ حسی بهش ندارم ...برام معمولی شده...یک سال و 4 ماه میگذره از اون رابطه ی عاشقانمون ولی من حتی دیگه دوس ندارم ببینمش...
سخت نگیر...
بهش فکر نکن داغون تر میشی...
من درکت میکنم...
عشق برا آدمایی مث زهرا و پوریا فقط خیانتو جداییه...خوش باش...خودش ی روز برمیگرده پیشت...اگه میخوای دوباره برگرده پیشت ب این سختی ها و یادش کم محلی کن کم محلی سخته اما جواب میده...من امتحان کردم


مریم
ساعت13:22---9 خرداد 1391
هنوز در جستجوی اونم
که میشه عاشقش باشم
اون مثل دریای من باشه
منم چون قایقش باشم
هنوز در جستجوی اونم
که عمری همدمم باشه
شریک خنده و شادی
رفیق ماتمم باشه
وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم نظرتونو درباره وبم بگین


مریم
ساعت13:22---9 خرداد 1391
هنوز در جستجوی اونم
که میشه عاشقش باشم
اون مثل دریای من باشه
منم چون قایقش باشم
هنوز در جستجوی اونم
که عمری همدمم باشه
شریک خنده و شادی
رفیق ماتمم باشه
وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم نظرتونو درباره وبم بگین


مریم
ساعت13:22---9 خرداد 1391
هنوز در جستجوی اونم
که میشه عاشقش باشم
اون مثل دریای من باشه
منم چون قایقش باشم
هنوز در جستجوی اونم
که عمری همدمم باشه
شریک خنده و شادی
رفیق ماتمم باشه
وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم نظرتونو درباره وبم بگین


مریم
ساعت13:21---9 خرداد 1391
هنوز در جستجوی اونم
که میشه عاشقش باشم
اون مثل دریای من باشه
منم چون قایقش باشم
هنوز در جستجوی اونم
که عمری همدمم باشه
شریک خنده و شادی
رفیق ماتمم باشه
وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم نظرتونو درباره وبم بگین


مهسا
ساعت18:00---7 اسفند 1390
سلام اقاعرفان خوبی؟
به نظر من عشق خیلی خوبه اما من ....
من5ساله عاشق یه نفرم.یکی از فامیلامون.امانمیتونم بهش بگم.چیکار کنم؟اگه خودتم عشق روخوب بشناسی منو درک میکنیبه نظرت من چیکارکنم؟؟بدجوری گیر کردم.اخه نمیدونم اونم منو دوست داره یانه


ليلا
ساعت18:35---27 مهر 1390
دوباره سلام از نوشته هاتونم معلومه كه انسان با احساس هستيد ولي از قديم گفتن بسوزه پدر عاشقي. اهنگ وبلاگتم اشكمون رو در مياره عزيز

ليلا
ساعت18:29---27 مهر 1390
سلام الان عاشق شدن ديگه اون عشق هاي پاك نيست يعني هست ولي بيشتر عشق ها ناپاك هست اگر خواستي عاشق بشي اول حرف عقل رو گوش كن بعد حرف دل و تا زماني كه پشتيبان نداري به دلت اجازه عاشق شدن رو نده

ماریا
ساعت15:28---17 تير 1390
سلام عرفان خان
ببین اونطورکه من تجربه کردم.عشق 2حالت داره حالت اول جنون میاره مثل همین عشقی که توش گرفتارشدم<به این صورته که تاقبل ازاون قرص و تیغ وخودکشی رو نمیشناختی ولی حالاکه گرفتارش شدی هرروزباهاشون سروکارداری>حالت دوم نرماله یعنی میتونی درکنارعشقت به خوشی زندگی کنی<ولی اینم بگم نبایدعشقت وبه اسارت بگیری.اگه تمایل داشتی بلینکم.


nafas1992
ساعت12:24---16 تير 1390
ashegh yani kasi ke bekhatere khoshbakhtie eshghesh az un begzare hata age majbur bashe ta akhar tanha bemune manam in karo kardam

,ولينسون
ساعت15:37---15 تير 1390
عاشقي رو بيخيال.

زینب صفری
ساعت3:03---15 تير 1390
من 18 سالمه ولی
ثـــروتــــمـــنــــدم
دست به کار شو تا تو هم مثل من بشی...
پیش به سوی موفقیت


delbar21
ساعت2:51---15 تير 1390


emily
ساعت0:59---15 تير 1390
bazam salam .bebakhshid mishe komakam konid.man mikham ye nazar sanji bezaram vali nemidonam az kodom ghesmat bayad soalam ro benevisam.mamnon misham komakam konin.by

امیر
ساعت15:33---14 تير 1390
سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن 98 music
بیایید تو وبلاگ ما جدید ترین آهنگ هارو دانلود کنید http://www.newjadid.loxblog.com/
شما می توانید از وبلاگ خود کسب درآمد کنید و پاداش زحمات خود را بگیرید
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=7985
راستی 5000تومان هم جایزه عضویت داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: